Leuke webwinkel in Hondenkleding en accesoires

1
Schitterende webwinkel in Hondenkleding. Superhot op dit moment!

URL: http://tinyurl.com/2fj9rmt

Leuke webwinkel, helemaal ingericht en klaar voor de start.Volledig gebaseerd o.b.v. dropshipping dus geen voorraad. Zelf zou ik nog wel wat kleine schoonheidszaken veranderen zoals de dingen die nu nog in het Engels staan even vertalen naar het Nederlands.

Marge gemiddeld 50%. (ink - verk)

Waarom verkopen? In een opwelling deze site gestart, maar in werkelijkheid geen tijd voor, en gezien de potentie is dat zonde.

Site heeft nog geen inkomsten. Er is nog niet mee geadverteerd. Draait op opencart, en is dus zeer eenvoudig te bedienen, ook voor beginners.

Shop wordt verkocht incl:

- Proffesioneel ontworpen logo (uniek)
- Leverancierscontact
- Domeinnaam
- Ondersteuning bij verhuizing
- Etc etc.


Bieden vanaf € 150,-
Buy now: € 500,-


Wordt op meerdere plaatsen aangeboden
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Leuke webwinkel in Hondenkleding en accesoires

8
Nog iets, poshpuppy.nl en doggiewebshop.com delen dezelfde host:
Eventuele belangstellenden wil ik daarom dringend adviseren exclusiviteit te bedingen. Doe je dat niet, dan koop je mogelijk een webwinkel die onder een andere domeinnaam ook elders wordt verkocht aan directe concurrenten.

Offtopic vind ik dat dit soort dubieuze aanbieders op het forum moeten worden geweerd, vooral om beginnende webwinkeliers te beschermen. Meestal vissen we ze er wel uit, maar het kan én zal een keer verkeerd aflopen.
StoreCore.io

Re: Leuke webwinkel in Hondenkleding en accesoires

9
Het zou ook kunnen zijn dat Zaphira helemaal niet weet dat hij/zij een dertien in een dozijn shop heeft. Veel beginnende webwinkeliers die nemen genoegen met een standaard template en staan er niet bij stil dat zo'n template door andere shops gebruikt kan worden. Als deze aanbieding inclusief hosting gedaan was dan kan het zijn dat de 'websitebouwer' van Zaphira dubieus bezig is (geweest), in plaats van Zaphira zelf.

Hoe dan ook; dubieuze aanbieders zijn moeilijk te herkennen. Ik denk dat het de verantwoordelijkheid van een eventuele koper is om de aangeboden shop te screenen en dat deze verantwoordelijkheid niet bij het forum zou moeten komen te liggen.

Re: Leuke webwinkel in Hondenkleding en accesoires

10
Natuurlijk ligt die verantwoordelijkheid niet bij het forum. Had ook niet het idee dat iemand die gedachte had. Het is uiteindelijk een ding tussen koper en verkoper. Maar om naiïeve kopers een beetje te beschermen of gewoon wat tips te geven, vind ik het ook een prima zaak als dergelijke opmerkingen worden geplaatst.

Edit:.. oh sorry.. Had finaal over die opmerking van Ward heen gelezen. Blijft altijd moeilijk dubieuzen er 100% uit te pikken. Zoals met alles wat je koopt, dien je als koper zelf vooronderzoek te verrichten en voor jezelf uit te zoeken wat je nou precies voorgeschoteld krijgt.

Re: Leuke webwinkel in Hondenkleding en accesoires

11
Dubieuze aanbieders zijn inderdaad moeilijk te herkennen en forumbezoekers hebben een eigen onderzoeksplicht. Maar dat wil niet zeggen dat we niet voor dubieuze praktijken mogen waarschuwen. En het minste dat we kunnen doen, is uitleggen hoe je een dubieuze aanbieder zou kunnen herkennen. Als meer ervaren webwinkeliers hebben we toch een zekere verantwoordelijkheid jegens vooral beginnende webwinkeliers.

Er speelt daarnaast een ander criterium. Als het forum voor een concrete verkoop wordt gebruikt, kun je strengere eisen stellen aan de verkoper. Belangstellenden zouden bijvoorbeeld meer bedrijfsgegevens en contactgegevens in het profiel van de verkoper moeten kunnen vinden. Dergelijke eisen gelden ook voor onze webwinkels, dus waarom dan niet voor een forum over webwinkels?
StoreCore.io

Re: Leuke webwinkel in Hondenkleding en accesoires

12
Sorry ik lees alle reactie's nu pas.

U heeft allen gelijk, het is een winkel waarvan er meerdere waren/zijn. Inmiddels ben ik hier ook achter.

De shopbouwer van wie ik deze winkel gekocht heb schijnt deze truc vaker uit te halen met mensen. Bouwt een shop 5 keer en verkoopt hem dan aan allerlei mensen die dat zelf weer niet weten. Ik kwam zijn naam zelfs al op trosradar tegen.

Ik zal zijn NAW gegevens niet plaatsen hier, omdat ik er principieel op tegen ben om mensen op forums af te zeiken, maar mocht iemand een soortgelijke ervaring hebben om PM me maar dan.

Topic kan wat mij betreft gesloten worden verder.

Nb. Overigens zou ik het wel waarderen als men de URL uit de berichten haalt ivm zoekmachines

Re: Leuke webwinkel in Hondenkleding en accesoires

14
Leonard H schreef:Nb. Overigens zou ik het wel waarderen als men de URL uit de berichten haalt ivm zoekmachines
Nu is gebleken dat er inderdaad boze opzet in het spel is, lijkt het mij omgekeerd beter alle URL's vooral te laten staan, zodat niet nog meer webwinkeliers een kat in de zak kopen.