Uw mening

1
Hallo,
Ik ben nu al een aantal weken dit forum aan het volgen.
Waardoor ik alweer een hoop tips heb gevonden.
En ben nu toch ook wel benieuwd naar jullie mening over mijn webshop.
De shop draait nu inmiddels bijna 6 jaar (waarvan 2 jaar via deze software).
Een goede omzet en klantenbestand. is dus echt een full-time baan.

Omdat ik al een tijdje aan het twijfelen ben of ik niet wil overstappen op een andere software, (eigen uitstraling) ben ik benieuwd wat jullie van de shop vinden.

http://www.hobbypret.nl

Alvast bedankt.

Groetjes Claudia
http://www.hobbypret.nl - http://www.kaartenpret.nl

Re: Uw mening

2
Welkom :)

Ik vind het minder mooi als de header smaller is dan de rest. Je ziet ook 2 witstukjes aan de zijkanten van de header. Ik heb resolutie 1280 x 1024 :)

Heb je geen info[@]hobbypret.nl mailadres? Staat wat netter als een xs4all adres.

Ik zie nergens een mogelijkheid om achteraf te kunnen betalen, wat wel verplicht is om aan te bieden. Zie nu alleen iDeal en vooruitbetaling.

Tsja kleur is niet mijn ding maar hoort misschien bij de webwinkel :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Uw mening

3
PeterPastoor schreef:Welkom :)

Ik vind het minder mooi als de header smaller is dan de rest. Je ziet ook 2 witstukjes aan de zijkanten van de header. Ik heb resolutie 1280 x 1024 :)

Heb je geen info[@]hobbypret.nl mailadres? Staat wat netter als een xs4all adres.

Ik zie nergens een mogelijkheid om achteraf te kunnen betalen, wat wel verplicht is om aan te bieden. Zie nu alleen iDeal en vooruitbetaling.

Tsja kleur is niet mijn ding maar hoort misschien bij de webwinkel :)
Hallo!
Bedankt voor je reactie, Dat van die witte blokjes naast de header klopt. Ik ben bezig met een nieuwe header. Deze is nog niet af. hij moet wat smaller naar 200 pixels hoog en 950 pixels breed. Dat wordt dus nog verbeterd.
Ja ik heb wel info@hobbypret.nl maar daar komt zoveel spam op binnen (gemiddeld wel 5 op een dag) dat hobbypret@xs4all.nl veel fijner werkt.

Nee, de mogelijkheid om achteraf te betalen hebben wij sinds een paar maanden niet meer, omdat we deze zomer zoveel problemen hierdoor hebben gehad. (was soms de hele dag bezig met de vraag of mensen misschien een keer wilden betalen)
Volgens mijn boekhouder was dit ook geen probleem??

Over de kleur, Tjaa... Hobbypret bestaat al bijna 6 jaar zowel online als braderiën, beurzen en markten, En de kleuren zijn vanaf het begin al roze, paars en groen. Dus dit kan ik niet zomaar wijzigen. (tassen, kaartjes, verpakking ed.)
http://www.hobbypret.nl - http://www.kaartenpret.nl

Re: Uw mening

4
hobbypret schreef:
PeterPastoor schreef:Welkom :)

Ik vind het minder mooi als de header smaller is dan de rest. Je ziet ook 2 witstukjes aan de zijkanten van de header. Ik heb resolutie 1280 x 1024 :)

Heb je geen info[@]hobbypret.nl mailadres? Staat wat netter als een xs4all adres.

Ik zie nergens een mogelijkheid om achteraf te kunnen betalen, wat wel verplicht is om aan te bieden. Zie nu alleen iDeal en vooruitbetaling.

Tsja kleur is niet mijn ding maar hoort misschien bij de webwinkel :)
Hallo!
Bedankt voor je reactie, Dat van die witte blokjes naast de header klopt. Ik ben bezig met een nieuwe header. Deze is nog niet af. hij moet wat smaller naar 200 pixels hoog en 950 pixels breed. Dat wordt dus nog verbeterd.
Ja ik heb wel info@hobbypret.nl maar daar komt zoveel spam op binnen (gemiddeld wel 5 op een dag) dat hobbypret@xs4all.nl veel fijner werkt.

Nee, de mogelijkheid om achteraf te betalen hebben wij sinds een paar maanden niet meer, omdat we deze zomer zoveel problemen hierdoor hebben gehad. (was soms de hele dag bezig met de vraag of mensen misschien een keer wilden betalen)
Volgens mijn boekhouder was dit ook geen probleem??

Over de kleur, Tjaa... Hobbypret bestaat al bijna 6 jaar zowel online als braderiën, beurzen en markten, En de kleuren zijn vanaf het begin al roze, paars en groen. Dus dit kan ik niet zomaar wijzigen. (tassen, kaartjes, verpakking ed.)
Webwinkels zijn verplicht om achteraf betalen aan te bieden. Of dat nou versturen onder rembours is of een andere manier maakt niet uit. En je kan het ook iets duurder maken om klanten dit niet te laten doen maar je moet het aanbieden.

Wat ik al zei, ik vind roze niet mooi. Maar als dat een kleur is wat bij een hobbywinkel hoort...of wat jezelf mooi vindt natuurlijk moet je dat ook zeker niet veranderen haha
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Uw mening

7
Ik vind het jammer dat de nieuwe producten op je hoofdpagina niet zijn gelinkt. ik denk, hey leuk een nieuw product -klik- en dan... Niks. Ik zou het leuk vinden dan ook bij die producten uit te komen, want anders moet ik toch de webshop door gaan zoeken, wat ik eigenlijk niet wou.

Re: Uw mening

8
Meesleepbeest schreef:Ik vind het jammer dat de nieuwe producten op je hoofdpagina niet zijn gelinkt. ik denk, hey leuk een nieuw product -klik- en dan... Niks. Ik zou het leuk vinden dan ook bij die producten uit te komen, want anders moet ik toch de webshop door gaan zoeken, wat ik eigenlijk niet wou.
Hallo,
Dat klopt, kan ik wel doen hoor, maar soms wil ik even snel neerzetten wat nieuw is dat ik het eigenlijk vergeet, terwijl het niet zoveel werk is.
vanaf nu ga ik daar weer goed op letten dat alles gelinkt is.
Bedankt voor je feedback.
http://www.hobbypret.nl - http://www.kaartenpret.nl