Te koop: Nagel Webwinkel met eigen voorraad.

1
Wegens ziekte, te weinig energie en tijd, ben ik genoodzaakt om de webwinkel te verkopen.
In drie jaar tijd is de webwinkel uitgegroeid van een kleine winkel met een voorraad van +- €50 in nail-art, tot een webwinkel met 500+ verschillende artikelen.

Momenteel is er nog een voorraad van +- €4500. (een specifieke lijst is beschikbaar op aanvraag).

Bij de overname is het mogelijk om via mijn hosting provider het volgende 1 jaar lang gratis over te nemen:

2 Gratis .nl Domeinnamen geregistreerd op de dag van overname.
Gratis overplaatsing complete webshop op uw eigen domeinnaam.
Gratis logo ontwerp.
Uitleg over prestashop (het systeem waar de webwinkel op draait)
1 jaar lang webhosting webshop+ pakket t.w.v. €35 per maand.
1 jaar lang 1u per week gratis support op maat (helpen met instellen van modules etc.).
Hulp bij het opstellen van algemene voorwaarden.
Waarde compleet hosting pakket: +- €650

Reclame voor uw nieuwe webwinkel in een nieuwsbrief naar ons compleet klanten bestand,
Reclame voor uw nieuwe webwinkel in onze facebookpagina van nagels met 3200+ likes.


Unieke bezoekers vorige maand 302.
Winst Augustus €284,22
Winst Juli €495,29
De webwinkel heeft momenteel: 2 actieve domeinnamen:

* kimmiesnails.nl
* kimmieswebshop.nl

kimmiesnails.nl zal een jaar lang doorgelinkt worden naar uw nieuwe eigen domeinnaam.


Indicatie Verkoopprijs: €2250
 

Re: Te koop: Nagel Webwinkel met eigen voorraad.

3
De winst is de winst op de verkochte producten. Maar afgelopen maanden is er kwa tijd max. 1 uur per dag aan besteed. Dit door een schildklierziekte waardoor ik extreem last heb van oververmoeidheid, eerst ving mijn vriend dat op, maar die heeft nu ook zijn eigen bedrijfje en volgt nog een studie met stage. :(
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Te koop: Nagel Webwinkel met eigen voorraad.

5
Sorry voor de onduidelijkheid, de domeinnaam kimmiesnails.nl krijg je gewoon erbij. (of hij nou geforward wordt naar je eigen of dat je gewoon de domeinnaam zelf gebruikt dat maakt mij niet uit.) Maar heb al een aantal keer een aanbod gehad en dan wilden mensen hun eigen naam graag gebruiken, nouja daarom krijg je de mogelijkheid tot een eigen domeinnaam registratie.

Het klantenbestand neem je in principe gewoon mee over, er is ook een mailjet module geinstalleerd waarmee aan de aangemelde nieuwsbrief klanten wekelijks een nieuwsbrief werd gestuurd.

Verder kan mijn provider je uitstekend helpen met de SEO.