[FairTradeWinkelen.nl] voor het eerst een webwinkel..

1
hoi allemaal, ik heb wel eens een webwinkel gebouwd met 'mijnwinkel' voor iemand anders, maar nu heb ik er een gebouwd op basis van Wordpress, voor mezelf.
http://www.FairTradeWinkelen.nl
Ik wil heel graag horen wat jullie er van vinden. Ik heb deze webwinkel voor 'erbij' maar ik wil wel dat 'ie gaat lopen natuurlijk!

Alvast bedankt voor jullie feedback!

Monique
http://www.FairTradewinkelen.nl
eerlijk is eerlijk

Re: voor het eerst een webwinkel voor mezelf gebouwd....

3
kostenko schreef:Hallo Monique,

Op de contact pagina zou je meer info neer kunnen zetten over je bedrijf zodat het meer vertrouwen geeft voor de consumenten.
Waar ben je gevestigd, bereikbaar, ingeschreven bij kvk etc..
Wat tevens verplicht is.

Maar ben onder de indruk als het voor het eerst is! Ziet er goed uit. Lekker fris en duidelijk!

Enig puntje wat ik kan vinden is dat ik de winkelwagen niet echt duidelijk vind.

Re: voor het eerst een webwinkel voor mezelf gebouwd....

4
Aan de rechterkant staat de winkelwagen en daar staat ook verdeeld over twee regels.
leeg uw
winkelwagentje

Ik wilde de winkelwagen bekijken en klikte op winkelwagentje. Dus was alles weer weg.... :cry:
Zou dat daar weghalen en alleen bij afrekenen een mogelijkheid bieden om items te verwijderen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: voor het eerst een webwinkel voor mezelf gebouwd....

6
PaulG schreef:Aan de rechterkant staat de winkelwagen en daar staat ook verdeeld over twee regels.
leeg uw
winkelwagentje

Ik wilde de winkelwagen bekijken en klikte op winkelwagentje. Dus was alles weer weg.... :cry:
Zou dat daar weghalen en alleen bij afrekenen een mogelijkheid bieden om items te verwijderen.
lol ik deed precies hetzelfde