Een gedreven koppel stelt zich voor

1
Hallo allemaal,

Ik ben Mark en Tracey is mijn vriendin. Ik uit bouwjaar 1973, zij uit 1984 8)
Onze twee "kinderen" zijn onze 2 katten die Stalin en Leena heten, maar we gebruiken ook de koosnaampjes Ganev en Zwarte katoeter.
Ikzelf, werk fulltime als chauffeur bij een groot postbedrijf, mijn vriendin parttime bij een zorgverzekeraar.
Voorheen diende ik bij Defensie, en ben ook uitgezonden geweest en mag me dus veteraan noemen. Dus de hobbies van mij zijn oa. alles wat veteranen gerelateerd is, incl meelopen op Veteranendag in Den Haag.
Een verdere hobby van mij is gewoon posten op diverse fora.
Aangezien fora vrijwel altijd een schat aan info hebben kwam ik mbt. ons idee ook op dit forum. Zie onder ;)
Wij zijn eigenlijk bij toeval in dit wereldje gekomen. Het was in eerste instantie een idee van mij omdat ik op internet bepaalde producten niet kon vinden. Toen hebben we het weer even laten liggen, maar het bleef borrelen. Als een ander het niet kan bieden, kunnen wij het wellicht bieden. Zodoende begonnen wij dus het idee verder uit te werken. met als resultaat dat de webwinkel in de eerste week van maart een feit zal zijn en men er kan bestellen. Het kostte ons veel tijd om dit allemaal in de vrije tijd te doen, maar we hebben er naar onze mening iets moois van gemaakt. De webwinkel is voor 80% af. En komend weekend het belangrijkste, de producten inkopen. Dat is leuk en spannend. Ivm de concurrenten, dat zijn er niet bijster veel, nog geen mededelingen doen over de inhoud van onze webwinkel.
Wel dat we uiteraard een KvK nummer hebben, BTW nummer, HBD ingeschreven staan etc etc.
Als starter op deze markt zullen we beginnen met een assortiment welke wellicht niet veel is, 45 artikelen, echter wel van elk artikel een (althans) voor ons afdoende voorraad.
Het is even koffiedik kijken welke artikelen snel lopen, en welke langzaam. We hebben wel een idee ;)
Hosting is geregeld, website hebben we van we shoptrader inclusief Engelse module. Paypal en Ideal is geregeld (via Sisow), plus ook het verzenden (shops-united).
De start in de eerste week van maart zullen we jullie dan ook laten weten :)

Ik zal vast veel vragen hebben die nog onduidelijk zijn voor ons, dus hoop ook hier weer veel feedback te kunnen krijgen.
http://www.ukfood.nl
http://ukfoodnl.blogspot.com
Problemen bestaan niet, hooguit uitdagingen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.