Voorstellen

1
Goedendag allemaal,

Per toeval dit forum gevonden. Wat een schat aan informatie! Geweldig.
Dat gezegd te hebben zal ook ik mijzelf even voorstellen.

Mijn naam is Marianne, bouwjaar 1973. Met een adoptiedochter uit Haïti heb je 'haarproblemen'. Dochter wilde alleen roze kraaltjes in het haar. Pff... gezocht en deels gevonden. Hieruit is dan ook het idee ontstaan, om de haarkralen zelf te gaan verkopen. Ik vond de kleur/model keuze te gering. KvK en BTW was al aanwezig. Moest alleen een aanvulling bij de KvK doen.

De webshop is gestart op 1 september 2011 met 'Nederlandse Kralen', na 4 maanden voorbereiding. De kralen voorraad op Nederlandse (groothandels-)bodem is echter net zo klein als ik ze al gevonden had. Dus een overstap naar Amerika was snel gemaakt. Wel spannend zo'n eerste bestelling. Inmiddels is de 3de Amerikaanse bestelling onderweg.

De afzetmarkt is uiteraard (zeer) beperkt. Maar, ik vind dat ik niet mag klagen. Tot zover mijn voorstelronde. Mocht er iemand zijn die meer wil weten, vraag maar raak :)
Webshop Haarkralen

Re: Voorstellen

2
Welkom!

Je hebt volgens mij een mooie niche gevonden. Bij kralen dacht ik in elk geval altijd aan kralen om een ketting van te maken, ik wist niet eens dat je ze in je haar kon doen :)