Mezelf even voorstellen!

1
Hallo allemaal,
Mijn naam is edelmiro en ben natuurlijk(zoals jullie weten ook een webwinkel)! Om eerlijk te zijn heb ik een technische achtergrond! Heb heel lang als electromonteur gewerkt in nederland en in het buitenland! Ik was in het begin heel terughoudend over internet zaken omdat ik dacht dat het allemaal bedrog was! Op een keertje werd ik door een maat van uitgenodigd om wat zakelijk te bespreken en hij stelde mij dit voor! Ik was nog achterdochtig dus ben niet met hem in zee gegaan! Na paar maanden pas was ik zelf naar hem toegegaan om het nogmaals te bespreken! Alleen omdat ik zag hoe goed het liep bij hem! En ik had geen zin om tot mijn 68ste mijn familie te verwaarlozen door ieder keer te reizen naar buitenland! ( Heb een zoontje van 3 dus dat zijn jaren waar ik er eigenlijk bij moet zijn om zijn ontwikkelingen mee te maken!) Dus op die manier ben ik hiermee gestart en het loop wel aardig! Ik wordt heel goed geassisteert door mijn maat/collega! Want ik kom wel uit een heel ander wereld(techniek) en moet heel wat leren!
Maar dat is ook de reden waarom ik op deze forum ben om samen met meerdere webeigenaren ervaringen te delen!

Dank jullie wel!
Edelmiro
http://bit.ly/MntG6i
Verkoop van huishoud-, gezondheid- en verzorgingsproducten!