Webwinkel Shoptrader ontwerpen/maken

1
Hoi allemaal,
Ik zoek iemand die creatief is en enthousiast (!) om mijn webshop te ontwerpen en te maken.
Ik heb deze bij Shoptrader, maar ben totaal niet creatief en ben er ook niet erg goed in om dingen zelf te ontwerpen. Het gaat er om dat het een mooi geheel word. En ik kan eventueel sites doorgeven van welke ik mooi vind. Het is een sieradenwebshop en ik ben er al een tijd mee bezig, maar ben nu net overgestapt naar Shoptrader.

Prijs in overleg. Voor meer informatie kun je me altijd mailen.

Groet,
Denise

Re: Webwinkel Shoptrader ontwerpen/maken

3
Beste Denise,

Als u een winkel heeft op ons platform dan zijn er drie mogelijkheden qua vormgeving:
1. U past de template zelf aan.
Denk aan: Kleuren aanpassen, uw eigen logo in de header etc. Dit lukt de meeste klanten prima zelf, hier is geen technische kennis voor nodig.
Hier kunnen wij u ook bij helpen indien wenselijk.

2. Sommige klanten hebben zelf al wat meer ervaring.
Zij kunnen in de CSS aanpassingen doen, ftp toegang krijgen en een winkel volledig een eigenlijk look&feel geven. De template is dan niet meer terug te herkennen.

3. Er zijn ook klanten met iets minder ervaring maar die willen wel een hele unieke winkel. Dan schakelt de klant een vormgever in.
Op onze website staan een aantal vormgevers, zij kennen ons platform goed en kunnen u helpen.
Wij hebben voor elk klus een vormgever, dus van vormgevers die snel wat aanpassingen voor u kunnen doen tot aan vormgevers die met u meedenken en met u om de tafel gaan zitten hiervoor.
Uiteraard mag een klant ook een eigen vormgever aanbrengen, wij informeren vormgevers graag wat allemaal mogelijk is op ons platform.

In dit geval heeft Viadon u benaderd. Wij gaan er vanuit dat jullie inmiddels contact hebben. Zij kunnen u in elk geval prima helpen.

Mocht u nog vragen hebben, bel ons dan even op!
Shoptrader, webwinkelsoftware voor online retailers
www.shoptrader.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel Shoptrader ontwerpen/maken

5
Denise schreef:Hoi allemaal,
Ik zoek iemand die creatief is en enthousiast (!) om mijn webshop te ontwerpen en te maken.
Ik heb deze bij Shoptrader, maar ben totaal niet creatief en ben er ook niet erg goed in om dingen zelf te ontwerpen. Het gaat er om dat het een mooi geheel word. En ik kan eventueel sites doorgeven van welke ik mooi vind. Het is een sieradenwebshop en ik ben er al een tijd mee bezig, maar ben nu net overgestapt naar Shoptrader.

Prijs in overleg. Voor meer informatie kun je me altijd mailen.

Groet,
Denise


Hallo, ben je nog steeds een ontwerper opzoek?
Indien wel stuur maar een email door met wat precies zijn je wensen.


giannis@findonline.nl

Re: Webwinkel Shoptrader ontwerpen/maken

6
Shoptrader = OSCommerce met een schilletje.

OSCommerce is gratis! Beter had je hosting kunnen kopen, OSCommerce installeren en 1 van de vele duizenden gratis of betaalde templated downloaden. Dan ben je zelf 100% in control en ben je niet afhankelijk van 3e partijen. En nog fors goedkoper ook.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]