Ter overname: webwinkel met voorraad en potentie

1
Ls,

Ruim 1,5 jaar geleden een webwinkel begonnen om onze klanten beter van advies te kunnen voorzien. Wij zijn nl een website bouw bedrijf. Nu willen wij ons verder op onze core-business richten aangezien de webshop te veel tijd gaat kosten.

Zonder enige vorm van marketing staat onze website vaak op de 1e pagina bij de meest gewenste zoekwoorden. Gezien de beperkte ruimte voor voorraad die wij hebben is ons artikelen bestand beperkt maar (ongeveer 100 artikelen op ongeveer 4 a 5 m2). Door het aantal artikelen te verhogen kan er snel meer omzet worden gemaakt. Bji ons ontbreekt hier simpelweg de ruimte / tijd voor.

Wij hebben goede contacten met de fabrikant en kopen in tegen de laagst mogelijke inkoopprijs. Tevens hebben wij contacten met distributeurs voor onze producten.

De netto winstmarge van afgelopen jaar bedroeg 72%. (op de producten welke wij rechtstreeks van de fabrikant afnemen zitten marges tot over de 150%)
Dit jaar hebben wij zonder enige vorm van promotie al meer dan de helft van vorig jaar gedraaid.

Het gaat om een seizoensartikel wat loopt van begin voorjaar tot diep in het najaar. Zonder probleem kunnen er bijvoorbeeld wintersportartikelen worden toegevoegd aangezien deze een goede aanvulling op het bestaande assortiment bieden.

Wij verzenden nu (voor het administratieve gemak) alleen in Nederland maar Belgie of andere landen zijn goede markten. De domeinnaam is zeer goed te noemen (het belgische domein is overigens nog vrij).

De website is geoptimaliseerd voor zoekmachines en eenvoudig zonder veel technische kennis te gebruiken. De site kan meertalig worden gemaakt.

Indien u serieus geinteresseerd bet verzoek ik u voor meer informatie zoals vraagprijs, omzetgegevens en bezoekgegevens (Google Analytics) contact met mij op te nemen.


Met vriendelijke groet,

Frank

2
Beste frank,

Iknben best geïnteresseerd maar ik zou uiteraard graag g
Het type producten willen weten en of de overname met voorraad is en zoja wat daarin de verhouding (prijs winkel en voorraad is)

Mvg
Marcel
Kijk eens op http://www.gizmos.nl